الاثنين، 24 يناير 2011

أخييييييييييييييييييييييييييراا كلمتو

اخيراا انا بجد مش مصدقه نفسي  ..... انهرده لما صليت دعيت ربنا انو يريحني من الهم و الي انا فيه والكرب ده انا كنت خلاص فقدت الامل اني اكلمو بس أخييييييييييييييراا الحمد لله لاقيتو زاول مالقيتو الدنيا كلها مانتش سيعاني فرحت قويي قوي قوي حسيت كاني الدنيا دي لفت بيه مره واحده والحمد لله اطمنت عليه معقووووووول يااه انا بجد مش مصدقه نفسي  انا لاقيت نفسي بطلب منو اني اسمع صوتو وسمعتو سمعت احلي واحن صوت في الدنيا اخيرااا معقول قالي واحشتيني وانا عتبت عليه  انو ماكنش بيدخل  وبرضو كلي خوف انو يحس بالي جوايا خايفه انة يلاحظ عليه اني مهتمه بيه قوي بس لاقيتو بيكتبلي (( نفسي أموووت في حضنك )) ياااااااااااااااه مش مصدق الي كتبو  بجد فرحانا قوي  بس بعد مافرحني ديقني تاني  قفل بسرعه من غير اي وداع ولا سلام  ولا اي حاجه بجد حرام
 عليه الي بيعملو فيه ده انا بحبو
وفي نفس الوقت خيفه قوووووووي لايكون بيقولي كده وخلاص  كنت نفسي اقولو اني بحبك ياااحمار  بس ماقدرتش كرمتي مانعاني وانثتي مانعاني بجد انا  بدعي ربنا انو يقربنا من بعض في الخير  نفسسي بقي ليا بجد لا ني بجد تعبت  ياااااااارب يااارب صبرني علي بعده يارب صبرني  علي كل حاجه منو  ياااااريت هكلمو تاني امته ؟؟؟؟؟؟







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق