الجمعة، 21 يناير 2011

انا اتجننت


مش عارفه مالي وايه حصل ليه انا بجد مش عارف اذا كنت اتجننت ولا بخرف اشمعنا ده بذات 
انا من ساعت ماشفتو من زمن طويل وهو شاغل بالي وغاب عني مده طويله وراح شويه من بالي بس لما رحت شوفتو تاني رجع الاحساس من تاني
مش عارفه ليه معقوول حسيت بيه لما شوفتو كان احساس جميل قوي ماكنتش عاوزه انزل عيني من عليه ابداا بس طبعا اكيد مش هينفع لالا زم احترم نفسي ايه في ايه مالي أهدي يابت في ناس كتير حوليكي هينفع الي انتي بتعمليه ده   
اول مره حد يشدني كده من اول نظره كتير داريت نظراتي بس غصب عني لاقيت نفسي بحلم بيه لما لاقيتو هو كمان بيبصلي نظرتو تداوي كل جرح جرحو الزمن فيه وبسمتو جميله  وي المليكه وروحه أأأأأأأأأأأه من روحه  اخدتني لعالم تاني
وكان هيجنني بتقله عليه تقييل تقل يااه بس عسل 
ياااه ياود ياتقييل أحم أحم 
المهم
وفجأه !! قولت لنفسي
ااايه هو في ايه ؟؟معقوووول انا معرفش اي اي حاجه عنو غير اسمووو  وبلدو معقول اتشد لحد عمري ماكلمتو معقول خطفتني بجد نظرتو 

وبعد عني  تاني ومشي وقولت ده نساني وفي يوم لاقيت القدر بيوريهولي والصدفه اخيير اا جمعتنا تاني  علي النت انا ماكنتش مصدقه نفسي اني بكلمو معقووووووول ازاااي ولما قولتلو انا ميين قالي انا انا عارفك انتي ام عييون حلويين انا سألت عنك كل الي موجوديين 
بس اتصدمت لما عرفت انو بره البلد 
ياااه بعيد عني كل ده
طب وبعديين
معقووووول وربي انا مادريت بالي حصل فيه  لما سمعت صوتو  ورئتو وحنيت كلامو  معرفش ايه الي هزني وخلاني اشتاقلو واشتاق اكلمو معقوول أحب  واحد ماعرفش عنو ايحاجه ولا حتي شعورو ايه نحيتي 
بقيت اخااف كتيير قوي من الي جاي وبقيت افكر يااه لو طلع مرتبط او بيحب وحده ياه لوطلعت انا بالنسبالو ولا حااجه مجرد بنت كلمها علي النت يااه لو طلعت عندو ولاا حاجه ياتري انا بعلق نفسي بأحبال دايبه ولا اصبر يمكن ربناا يخليه يحس بيه اناباتمني اني اكلمو بس للأسف هو مبقاش يدخل  مش قادره استحمل بجد مشتاقلو قوي نفسي اطمن عليه ومش مصدقه الي بيحصلي  معقوول اعد بالساعات استنااه وهو مايجييش بجد انا تعبت قوي امبارح حصلت حاجه جننتني دخل واول ماشوفتو دخل علي النت قلبي دق دق جامد وروحي راحت مني وجسمي ساب وبقيت فرحانه اني اخيراا هكلمو وفجأه قفل وبقي اوف لاين ياااااااااااااااااه حسييت اني طلعت فوق سابع سما ونزلت علي جدور رقبتي  ومصدقتش الي بيحصل معاياا انا بكيت  بكيت من حزني علي نفسي ومن الي بيحصلي احساس فظيع قوي لما تحس انك بتحب حد ومش عارف  حتي انت بتيجيعلي بالو ولا لا بيفكر فيك نص مابتفكر في ولا لا بجد اناا خايف لاطلع في الاخر بعيش نفسي في وهم كبيير نفسي انسااه وانسا ملامحه وانسا اني قبلتو نفسسسسسسسي اعيش حياتي وابطل الجنان الي انا فيه ده  نفسي يطلع مني  نفسي .....
بس هعمل ايه صورتو دايما في خيالي وفي احلامي
القمر الي منور دنيتي 
 
فهل من يوم ستقرأ رسالتي المجنونه هذه اليك ؟؟



ياااااااااااارب صبرني
دموع احلامي 
shr mon


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق